Komplimang's I like

Ahhh... kommit hem från jobbet nu. Feeling duktig! Fått 2 komplimanger idag med. Först från en tant "Det var längesen man såg dig. Som du har smalnat i ansiktet!" Sen på vägen hem en av stamkunderna "Du är duktig i affären. Alltid så trevlig".

Detta betyder nog att jag är en bra människa :)

Nu ska jag tvinga mig själv till några sit-ups & lite träning av bakfettet på armarna (det försvinner ju för i helvete aldrig!!) Varit en dålig träningsvecka... I'm bad. Sen blir det lite mat. Äta bör man annars dör man.

TTYL! Eller snarare, WTYL. (Write To You Later)

XXX
Ha Ha!
Tog en nördig bild idag innan jag gick till jobbet. BIG smile!

Kommentarer
Postat av: Jinfi:)

jaha ok, hon har smak hehe:)<3

2010-03-15 @ 23:18:09
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0