I'm rich bitch!

Ahh... slappat mig hela dagen. Varit sjukt trött, fastän jag sovit nästan 12 timmar inatt. Lite överdrivet... naee. Kollat massa Sex & the city-avsnitt & Family guy. Det är grejer det!

Ohh. Världens bästa belöning när man kom hem. Deklarationspapper-saken. 10 000 tillbaka på skatten, cha chaa? Leka brat i sommar kanske? Resa till Thailand? Möjligheterna är oändliga & jag är glad. Detta är mycket pengar för mig att få så på en gång.

Nu är det läggdags strax. Har en hel helg av jobb att se framemot. Kuuul. Not. Men känns ändå bra efter att ha varit iväg sen i Söndags + Nuris har fest på Fredag. Får vara nykter. I can do this.

Gonatt ♥

XXX
Hallao.
Blev en mobilbild inne i den lilla varma containern iallafall.
Skräp.
Jag & Linus stökade runt i containern. Han 1 colaburk, jag resten.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag ska städa, men det går fan inte så bra med det. hur går det på jobb idag bejb?

2010-04-01 @ 14:05:35
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0