I'm blushing

En jobbdag utförd. Feelin' good! Fick ännu en komplimang idag; "- Vad kul att se dig här, det var längesen. Du är alltid så trevlig!" Ihhh. Nästan så man rodnar ju! Eller ne, just det. Behövs ju inte med mitt redan rosa face.

Idag lärde Eve aka Räka mig hur man tömmer en säck med pantflaskor & knyter åt den med en plastsak. Sen satte vi en etikett på den också. Snart kan jag styra en hel affär.

Fick torka golv också. Ett barn (självklart) tappade ut ett ägg på golvet. Hans pappa skämdes lite, men jag sa att det var lugnt & log mot det krulliga barnet. Sen när ungens pappa kollade bort mimade jag "jag vet var du bor" mot honom.

Nu blir det inspelat Desperate Housewifes för min del. Aahhh...

XXX
Ohh.
Blev Ceasarsallad till middag när jag kom hem. Jag borde jobba som kock på en restaurang.
I'm a little alien..
Tror officiellt jag kan räknas som ett brännoffer nu. Vad tror ni?


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0