Göteborg ftw

Gissa vart jag är just nu? I Göterborg! Eller i Öckerö iallafall, en liten bit utanför Gbg. Linus ringde igår & frågade om jag ville hänga med, så tog mitt pick & pack (gamlingsord) och drog.

Nu är det bara att vänta till klockan blir 16 typ, sen kommer Linus kompis Mickaela som bor här i Öckerö hit. Då ska hon hjälpa mig hur man duschar ;) Sen hittar vi väl på något fram till 19 då Linus slutar jobba.

Sitter i en liten Container innehållandes en säng, skrivbord & Linus laptop. Men här är ganska trevligt, har det otroligt varmt & skönt + har utsikt över båtar. Dock står dom i hamnen... men ändå!

Kanske jag ger mig ut på lite äventyr här i Öckerö medan jag väntar, fick nämligen Mp3:n med mig också.

XXX
Öckerö.
Där någonstans i hamnen sitter jag i en varm Container & har det bra.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0