Ett framsteg

Åhh, ikväll klockan 20.00 är det Top Model 13! Min lycka är obeskrivlig. Dock får jag be sis spela in det, eftersom jag inte är hemma.

Nu är det första gången dom ska ha med korta modeller. Tydligen ska alla vara under 1.73, alltså inte runt 1.75 & längre som "riktiga" modeller brukar vara. Ska bli kul att se, även om man kanske inte ser så mycket skillnad genom Tv:n. 

Ska kul se vem som blir ens favoriter den här gången & vem man kommer hata. Mohaha...

XXX
Top Model.
Gotta love Tyra Banks ♥

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

fan va najs! hur länge ska du hänga där?

2010-03-29 @ 18:46:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Emilia

henne älskar vi alla :) mumma

2010-03-30 @ 13:28:59
URL: http://chickytimes.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0