Chatroulette

Sjuk kväll igår. Innehöll moonande, skumpa & chatroulette. Blev hemmakväll hos Linus som hade huset för sig själv. Loggade in på Chatroulette, där vi roade oss genom att jag & Eve visade oss i cam först, sen mitt i allt kommer Linus fram & visar röven i camen. Vi tyckte det var otroligt roligt.

Sen hittade Linus en flaska Champange. Då ploppade vi den & lekte lite bratz. Förutom att vi faktiskt drack skumpan, istället för att spruta den på varandra. Bratz = fucking retards.

Slajdade à la Guitar hero gjorde jag också! Landade på höften... 2 gånger. Nu blir det rullator för all framtid.

Blev inte bättre av att Linus höll på att antasta mig hela tiden idag från att vi vaknat till att jag drog. Agerade mänsklig mopp + blev instängd i en hundbur med en galen hund som tryckte upp nosen i röven på mig. En tuff dag.


XXX
Cha chaa!
Ett ½ huvud Nisse, Jimmy pekar mot skyn, Eve gullar & Linus hår fjunar.
Sexigt.
Linus kan verkligen det här med att göra sig bra på bild.
Biff?
Här vill han visa hur stark han är. Kompensera för skägget han aldrig fick.
Ohhh!
Sleden bild, mitt vänstra öga håller på att rinna ner för kinden.
Snajsigt
Otroligt charmig bild. 2 posers & ett tjockisbarn som kränger chips.
- Nooo!
Ett ölglas stör friden & tjockisbarn tappar chips. Ohnooooo!
Poss!
En liten puss-fjortisbild får vi allt bjuda på också...

Jag suger på att filma. Men ni får nöjet att snabbt se lite av Linus delikata bakdel i camen iallafall. Stackars killen bara sitter där & fattar ingenting.


Kommer upp en kort video sen också :) Stay tune...

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Alltså tjejen du verkar vara så jäkla cool, massa energi i dig och du och dina vänner verkar alltid ha massa sjuka saker för er:P Gillar din blogg starkt !

2010-03-23 @ 21:19:37
URL: http://sweetsessan.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0