Chacha Vår ♥

Ahhh... nu är det Vår i Skummeslövsstrand. 16 plusgrader ute & massa sol. Man blir ju helt pirrig! Var ute en runda innan, räckte med en tunn tröja & joggisar, var ändå helt genomvarm när jag anlänt hem.

Katterna är också glada. Det är en rulla-i-sanden-dag för dom.

Umgicks lite med Eve, Linus & Lagan igår. Vi satt vid en damm hos Linus & eldade. I en sån utomhusgrill/brasa.. of course. Lagan blev helt till sig av elden, han är pyroman. Sen brände han sin ena sko. Då ville han inte vara pyroman längre...

Ikväll hoppas jag på lite partyparty med vänner. Det är ju faktiskt fredag, dessutom jobbar jag hela nästa helg. Man måste vara lite duktig ibland.

XXX
Eh öhh..
Vaknade upp utan läppar idag... vad ful jag är.
Godmorgon.
Hah! Eller inte. Dom vecklade ut sig när jag slappnade av. 
Wine.
Testar på ett nytt vin idag. Kör alltid med slaskiga Husets vin, men känner mig modig idag. Den hade ett vackert utséende.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du är snygg både med outvecklade och utvecklade läppar :)

2012-06-23 @ 23:47:40
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0