Ass-licious

Palla att min vänstra skinka är mer vältränad än den högra. Skämtade om det med en arbetskamrat att jag hade lite värk i vänster skinka eftersom jag vilar på det benet när jag står i kassan. Sen skämtade vi om att den skinkan kanske är mer vältränad nu.

Vet ni vad? Det stämde!! Kollar man i spegeln är vänster skinka mer lyft än högra. Fyfan vad taskigt. Kan ju inte ha en sne röv för helvete. Märker man tillomed på gymmet när jag tränar rumpan & benen, ena benet orkar liiite mer.

Och idag har jag alltså ont i vänster skinka... igen. Typ träningsvärk. What's wrong with me?? Får börja luta asmycket på höger ben så det kommer ikapp. Den vänstra börjar ju bli värsta biffen nu...

Nu ska jag dra & fixa håret hos Sofie :D

XXX
Zzznark.
Såhär gullig var man när det var läggdags igår. När jag är osminkad existerar knappt mina ögonbryn. Kan nästan räknas till albino ju.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0