Äckliga bilddagbok

Suttit i cirka 1 timme nu och försökt lägga över bilder på bilddagboken. Går ju smidigt där att ladda upp många bilder. Jättesmidigt. Vill döda bilddagboken nu, jag är jättearg. Fick över bilderna tillslut, men all bildtext försvann. Och jag gillar att förklara mina bilder!!

Kvällen har iallafall flugit iväg (flugit, flögit?), körde hem Avnoso & Ricky. När jag kom dit hade Avnoso redan fixat en kaffe till mig, sen gav Ricky mig en glass. Jag har snälla vänner :) Och nu är jag fet.

Har även sandat av min säng. Hund hade under tiden jag & Josse var borta igår (på bio med mams, kollade Farsan, Fares Fares är bäst, end of lång parentes) gått in på mitt rum, bitit sönder ett kuvert sen lagt sig i min säng & sandat av sig. Man tycker ju hon kunde städat upp efter sig, men Jaffa är gangsta så jag tänker inte bråka.

XXX
Ha Ha!
Trodde jag var osminkad idag när jag kollade mig i spegeln. Men nu ser jag på bilden att det är massa svart kvar runt ögonen. Dumma spegel...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0