AAACHMEEED!

Nyss gått en långpromenad med Josse & Jaffa-Nasse-hund. En bra promenad. Mobilen ringde när vi var ute & gick, kände inte igen numret.

Jag: - Hallå?
Okänd: - Hej. Det är Ahmed! 
Jag: - Hmm okey... ehh. Vem Ahmed?
Okänd: - Från Halmstad!
Jag: - Eh okey... jag minns inte..
Okänd: - Hehehe vad torr du är.
Jag: - Heheh...eeehh
Okänd: - Nej, skoja bara, det är Kushtrim, Avnis kusin.
Jag: - *Ahhh lättnad*

Blev livrädd & trodde jag gett ut mitt nummer eller något i helgen. Vilket jag gjort x antal ggr, vilket är sjukt jobbigt dagen efter. 

Som t. ex. en kille (låt oss kalla honom Ü). Han började smsa som fan o ville ses, komma hem till mig, fika. Sen hittade jag på att jag var upptagen, då skrev han att han ville ha mig som sin tjej. Det var lite.. hmm, fort fram kanske? Creepy...

Men var det bara Avnosos kusin. Som jag träffat innan of course & som absolut inte är creepy. Blir en kaffe med dom nu på Mc Donalds.

Sen hem & fortsätta umgås me SnigL som är ledig imorrn. Ohhh ♥

XXX
BOLL!!
Testade ett spel med en söt boll. Den hoppar jättehögt & ser otroligt glad ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0