Tjock varmkörv

Blev grill hemma istället. Grillade korv, sojakorv till mig (för att det är godast!) & tjockiskorv Chorizo till Sis. Blir kanske lite hang out med Nur & co senare istället. Det är ju sommar nu för bövelen!

Berättade för SnigL att korvens utsida, skinnet alltså, är gjort av grisens tarmar. Först trodde hon inte mig. Sen dumpade hon resten av chorizon. This is why I don't eat real körv. Gristarm!! Och så smakar det typ bajs.

XXX
KÖRV!
Kameran ville inte centrera den tjocka korven.
KORV2
Ännu en bild på korven + SnigL som dricker ur ett glas. Annars brukar hon dricka ur toalettstolen.
Wiiiee!!
Sen började jag leka med kameran i vardagsrummet. We had so much fun!
Yey.
Ännu en bild som ser photoshopad ut. Ser mycket len ut.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0