Shopping + Mafiozo

Fått höja humöret idag med lite shopping! That we like. Jag & sis bestämde oss för att dra till Väla & vandra runt lite. Blev lite gulliga småsaker.

Sen träffade jag min kära vän Avnoso Mafiozo. Trevligt få snacka, längesen vi sågs. Varit en uppiggande dag, behövdes absolutely. Inte varit en så bra vecka, men det blir väl bättre. Gotta keep my head up ;)

Nu äter jag på min ananas. Han är mycket god & kommer investera i en ny sen när den här är slut.

Det var det min hjärna hade att släppa ut för tillfället. Jag ska återkomma så fort jag orkish.

XXX
J&J
Syskonkort innan Väla. Jag ser verkligen förväntansfull ut, hah! Not.
Krukväxt!!
Jag investerade i en ny blomma & kruka. Den andra jäveln dog ju...
Åhh.
Nya fina påslakan. Vita, rena och helt bedårande. Jag kommer sova gott.
Shopping.
Fult foto, men läggs upp ändå, höhö! 2 enkla tröjor, turkos klänning, 2 sexy skor & ett par örhängen. Hörlurarna hämtade jag upp på Shell sen då jag beställt de på Topstreetwear.
Close-up!
Närbild. Ohh, blev helt förälskad i hörlurarna. Beundra dom.
Anananananas.
En Ananas i min hand.


Kommentarer
Postat av: Mankan

Skoj på måndagsklubben? : )

2010-06-24 @ 10:48:25
Postat av: Jenny <3

Absolut! Vem är du?

2010-06-28 @ 14:34:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Mankan

En viss bartender :)

2010-06-29 @ 05:38:18
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0