Jag har sommarlov

Åhh, vad jag suger! Totalt glömt bort dig, bloggish. Men har så fullt upp! Dessutom är det ju faktiskt sommar, så måste få ta lite sommarlov. Jag är en mycket upptagen ost.

Utnyttjat solen idag genom att sola sen ta en promenad. Ska snart iväg med Eve en sväng, sen ikväll blir det partey! Det sommaren är till för. Först måste jag dock duscha, annars blir det inte bra..

Vad har ni själva för er nu under sommaren? Seså barn, var inte blyga ;) Ni kan ju alltid svara anonymt om ni skäms.

Random Update; Växten är fortfarande vid liv btw. Jag är en riktig trädgårdsmästare.

Over&Majs.

XXX
Ohh!
De nya skorna fick invigas på Midsommarafton. Det var en bra kväll, förutom att jag snubblade & skrapade upp mitt knä. Rullade över på rygg som en död skalbagge & kved. Åhh.
Wiie close-up!
Låt oss ta en titt i min näsa. Fancy!

Grymt bra låt. En favorit just nu från min sida. Älska den av hela ditt hjärta!

Kommentarer
Postat av: P

Vem är du? Bott i Skummeslövsstrand i typ över 15år, om man räknar bort min studentlya i Lund där jag har studerat i 4år nu :P.. Gick även på Osbeck. Iofs två år yngre men iaf, brukar ha koll på alla här.. ajja, trevligt. haha

2010-06-30 @ 17:07:43
Postat av: P

nvm nu ringde d en klocka. haha

2010-06-30 @ 17:11:55
Postat av: Jenny <3

Varför inte bara skriva ditt namn? No clue, bor en hel del 91:or i Skummeslöv du vet & jag har absolut inte koll på alla ;)

2010-07-02 @ 07:53:47
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0