Dålig människa

Nu har jag varit dålig igen & försummat dig, blogg. Tur jag inte har barn, hade säkert glömt mata dom & sånt med. Fast katterna minns jag, dom stryker ju sig så gulligt runt benen på en... göder dom.

Är en dålig vecka för mig, kan seriöst sova hela tiden om jag vill? That's cp. Synd man har ett jobb att sköta bara, höhö. So that's why jag inte bloggish så mycket & sånt. Sitter mest & glor bara.

Återfått min bebiskamera, men pallar inte sitta här i en timme & ladda upp alla bilderna (inte idag, en annan dag, PROMISE). Tycker absolut Blogg.se ska införskaffa en bättre bilduppladdare så man kan ladda upp flera på en gång. Ost.

Jobb imorrn & Lördag, men det hindrar inte mig från att gå ut! Sober ofc yo. Fredag iallafall. Har btw tagit sönder handtaget inifrån på förarsidan i bilen, så måste krypa ut ur den via passagerarsätet. Hohohoho... det känns spännande.

You can try shootin' but you aint hitting shit.

XXX
Yeey.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0