Utslängda i Helsingör

Nu är det morgon och jag gör mig redo inför jobbet. Blev inringd, men jag & my ben don't mind! Sitter ändå bara i kassan så. Mjao.

Trevlig kväll i Helsingborg igår. Åkte på barnbiljett på tåget (I'm baad, haha), billigt billigt! Väl framme blev det en runda till Helsingör. Egentligen skulle vi bara vara på båten & chilla, men vakterna tvingade av oss. Vandrade runt i Helsingör & hälsade på danskar, men det var mer liv i Helsingborg så vi återvände.

Missade vårt tåg gjorde vi också. Eller jag & Rasmus satt faktiskt på tåget, men sen gick vi av igen då Malin & alla andra var uppe på busshållplatsen.

Nae, nu blir det fixning & försöka sminka över bakfyllan.

XXX
Wiie*
Vet inte vad jag gör, men min håriga borste ser involverad ut. Eww..


Kommentarer
Postat av: =D

Du blir fan aldrig ful på en bild alltså, mums =D



=D

2010-07-31 @ 12:34:48
Postat av: Jenny <3

Jodå, jag lägger bara inte ut de fula ;) Men tack så mycket!

2010-08-01 @ 04:19:26
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0