Livet som Bil

Jag har varit en bil ikväll. Totally awesome! Eller behandlades som en iallafall. Cyklade i full fart med min cykel och ett rödljuse blev grönt när jag kom! Till o med en lastbil väjde för mig i rondellen. Eller jag typ cyklade jättesnabbt igenom så den inte hann köra ner mig.

Bilar typ blinkade & bytte till vänsterfilen när jag kom där cyklandes. Respekt? Ohja. Jag borde bete mig som en bil oftare.

Eller så är jag bara packad. Not. Lite..

Sova I will now. Guten nacht.

XXX
Rosebud.
Jag var en blomma ikväll också! Hade en i håret iallafall. Ohh, rosenknopp. (Observera min John Travolta-grop i hakan. Sexy.. kommer användas som popcornskål)

Kommentarer
Postat av: P

Paul Sandström, facebook it !



Nee ofta man har koll på 91:or, kids ju ! :)

2010-07-03 @ 13:18:45
Postat av: P

No offense om du e 91:a btw, ser äldre ut så antog inte det.

2010-07-03 @ 13:20:52
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0