Får får får?

Nej, lamm. Höhöhöhö! Vilken humorist man är. Igår blev det partey at my place. Skulle varit chillkväll med lite vänner, men sen runt 00 vände det & lite mer folk droppade in. Måste nog ge bl. a. Nura & Melitah lite credit för att de kom in & startade musik & satte igång det lite.

Tack alla underbara barn som kom iallafall ♥ Det blev mycket trevligt.

Hälsat på får idag. SnigL passar fasters hus, så blev middag där med henne & mamma. Det ligger på landet & har får. Ulliga små bäiga får. Började dock hemskt direkt. När vi stiger in i hagen ligger nämligen ett av de små fåren helt utmattad på marken & andas tungt. Antagligen vätskebrist eller sjukdom.

Så satte mig ner & började ge den vatten, vilket verkade fungera i början då den drack lite. Men när vi försökte resa bebis upp var han helt slapp, sprattlade bara till ibland. Såg till att den fick skugga & vatten, sen fanns det inget mer att göra för oss 2.

Grymt hemskt. Hoppas får mår bättre nån annanstans nu ♥

XXX
Ghost.
Sjuk bild, men konstiga bilder är bra. - I'm an alien, I'm a little alien...
- BÄ!!
När vi stod still i hagen omringade alla får oss. Han längst fram var tuffast!
Massa bäisar.
Man ville bara samla ihop alla fluffiga får & lägga sig på dom.
- Cha cha!
Baggen fick vara i en egen hage. I can see why, jag & sis noterade att han hade sjukt stora kulor... blä. Bää.
Love.
Jaffa & Baggen nosade på varann. Sen började Jaffa skälla & baggen stånga.
Wroom wroom!
Jag kom nära Baggen, han gillade mig. Han nosade på min hand.. aww.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0