Club monday

Åhh, sitter här & groggar. Planen var Club monday ikväll i Tylösand, men går sådär. Väntar på att Malin ska sluta, så blir det förhoppningsvis dit sen. Håller mina feta små tummar ;)

Ensam hemma nu ett tag, så jävla skönt. Riktig frihet I must say. Dock fått 1x1 meter stor anslagstavla med allt som måste göras här hemma. Och en av grejerna är hemsk. Nämligen, damdamdamdaaaa; Diskmaskinen!

Jag vet inte hur man startar den! Det är sjukt pinsamt, det finns typ 3 knappar och jag fattar ingenting. Tvättmaskinen har 1 miljon knappar och jag lärde mig direkt! Totally retarded.

Får chansa. Sprängs den så kan jag iallafall säga att jag försökt. 

XXX
Blomsterbarn.
Bild från Onsdags. Varit extremt mycket egopics nu, kommer fler på annat sen. Mina vänner t ex, så ni inte börjar tveka på om jag har några. Jag har många underbara vänner, promise ♥

Kommentarer
Postat av: J

Är inte heller helt nykter. Så förlåt, men satan vad fin du var på den där bilden. Du behöver aldrig någonsin be om ursäkt för självporträtt, sötnos.

2010-07-05 @ 23:57:36
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0