Svinkoppor!!

FYFAN vad det är synd om mig! Jag har nämligen fått, tattadadaaa: Svinkoppor!! Blä! Eller inte koppor, utan koppa, singularis alltså...än så länge. Usch. Trodde det var ett vanligt, oskyldigt litet munsår. Men sen spred det sig bredvid läppen & började svida som fan. Åkte in till Vårdcentralen och det var där jag fick det hemska beskedet.

Asså vafan. Varför jag? Varför nu? Jag ska för bövelen ut & ha kul ikväll, inte ens 10 lager foundation kommer kunna täcka det äckliga såret! Känner för att börja gråta. Men fått salva nu & det börjar redan se bättre ut. Mindre rött iallafall. So I'm gon' stand tall & not fall. Tänker man inte på det finns det inte.

Ha en trevlig kväll alla & var glad att ni inte har en svinkoppa vid er sida.

XXX
Bilbild.
Tog en bild i mammas bil medan hon var på Banken. Här ser man dock inte svinkoppan, för jag råkade rikta kameran ner, det kom nämligen folk & jag tyckte det var pinsamt om de såg mig sitta & ta kort. Haha

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0