Storstädning åhh

Inatt sov Louise här! När hon kom hit var jag i full fart med att snygga till mitt rum, kan ju inte ha gamla lakan & dammråttor i hörnen. Jag tyckte att det kunde räcka med lite dammsugning, men Louise satte igång med att damma överallt. Sen tog hon sig an mitt sminkbord (det är inget litet projekt).

Sen beslutades det även att vi skulle öppna mitt gigantiska inåt-gående fönster för att lufta. Det var ett svårt beslut för mig, med tanke på min skräckupplevelse för några år sen (en korsspindel hade tagit sig in & lagt sig på min mage mitt i natten. Trodde det var en fjäder, så rullade ihop den till en boll. Sen när jag insåg var det var gick jag ut i köket & grät).

Men vi öppnade det ändå. Vad händer? Jo, ett spindellik kommer inflygandes & landar på min fönsterkarm! Ehh, panik?! Men Louise gav mig styrka att suga upp den med dammsugaren. Så nu är mitt rum nystädat, luftat & spindelfritt! Tänker iallafall leva på den tanken. I like :)

Egentligen skulle vi suttit hemma & chillat på ett glas vin, men så drog vi ut med Eve en stund istället. Trevlig kväll med skön sömn & trevliga drömmar (för min del iallafall, tråkigt att vakna igen). Nu ska jag ut & gå en runda i äckelsnön.
  
Sometimes I feel like I'm flyin', sometimes I feel like I'm dying.

XXX
Ohh.
Much better! Om vi bortser från att mitt rum ser ut att tillhöra en 15-åring.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0