Skotta åt katt

Pappas besatthet av Selma har nästan nått sin gräns snart...

Pappa: - Nu ska jag & Selma kolla på Pearls of queen sheba.
Jag: - Hon vill inte se den med dig.
Pappa: - Johoo då, Selma gör allt jag säger. Jag har skottat en gång åt henne och den använder dom.
Jag: - Ehh vafan..
Pappa: - Jaa, så hon inte blir kall om trampdynorna, eller får halsfluss!

Nu ska jag & Josse snart kolla på "Kvinnan med jätteben", för vi gillar dokumentärer med konstiga människor.

XXX
Katt-väg.
Skottat från altandörren fram till staketet där katt hoppar igenom.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0