Shudeluu

Hej & välkommen tillbaka. Så känns det, nu har jag haft semester i 3 dagar. Orkar helt enkelt inte sitta vid datorn & kröka min rygg på helgen. Då vill jag istället ut & kröka. Eller lite annat smått & gott.

I fredags blev det utgång. Förfestade med Lagan & hans 2 packade polare, sen blev det in till stan. Där mötte vi upp Nurold & Julijus på Corner. Nur var inte sen med att kommentera hur fula mina leopardpumps var (dom anlände i fredags! Ihh!!). Jag svarade med ett "du är ful". Nee, det gjorde jag inte. Nurold kan vara våldsam. Och jag älskar mina skor, dom är säxysäxy & det kan ingen ta ifrån dom.

Suddig kväll. Mycket. Men helt underbart skitbra & underbar natt med för den delen. Det var en så bra kväll att på Lördagen kunde jag sitta hemma med ganska gott samvete. Skjutsade halva Kosovo till Albanska festen bara, sen hämtade jag Louisis från en fest i Laholm. Efter det kom Eve förbi en liten runda, mycket trevligt ♥

Just nu känns det ganska bra.

XXX
Cha chaaa!
Fick även till en säx-pose kvällen till ära. Jag blev glad.
Pose.
Fredagens outfit blev lackleggings, leopardpumpsen och ny, vit tröja.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyy vad du är söt!! ^^

2010-02-04 @ 17:45:39
URL: http://emmalinkan.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0