ORKAR ICKE

Gud vad besviken jag är. Jobbat hela dag med Sims3, testat installera Sims3 World destination (funkade), men fuckade sig sen eftersom jag krånglat med Sims3. Installerade om, krånglade. Sims3 fungerade, nu fungerar ej World destination. O jag pallar eeeeeej... slutar väl att jag får ge upp World destination & bara installera om Sims3.

Fick avbryta för matlagning (kebabkyckling blabla i pita, smakade bajs när jag gjorde det), sen en runda till gymmet. Dom hade satt på värme där, så jag dog lite. Men känns mycket, mycket bra..

Känner mig helt oengagerad att blogga & skriva något kul, så får återkomma senare eller imorrn folks.

XXX
Shiine!!
Tyckte bilden var så tråkig, så han fick lite kontrast. Liiite lite.. nee, mycket.

Kommentarer
Postat av: Marina

Sv: låter bra det, det är bra tack:).

vad gör dudå :D?

skit snygg bild!

ha det bra!

KRAM

2010-01-20 @ 19:45:01
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0