Maxi-licious

Idag har det varit en fet & lat dag... tänkte jag skriva. Men har faktiskt varit lite 50/50. En blandning mellan slöhet & aktivitet.

Slöhet

* Sov till 13.30
* Åt popcorn
* Åt fetto-mat hos mamma
* Kollade på TV

Aktivitet

* Gått en promenad
* Gymmat
* Joggat lite på löpband

Går väl ganska jämnt ut. Har alltid söndag som veckans fett&slö-dag, men idag hade det hänt något med mig. Fick ett ryck om att jag ville till gymmet. Och eftersom jag inte förtärde någon alkohol under gårdagen så kunde jag alltså dra mig dit. Ohh, grym man är. Nästan så jag blir rädd för mig själv... vem är denna människa?

Blev en snabb runda på Maxi med me mams & pms-bebisen. Köpte lite småsaker, som Dove brun-utan-sol-kräm, ett genomskinligt & ett fransk-manikyrvitt nagellack + någon random mascara. Kändes som småsaker, men vid kassan insåg jag att tjejgrejer är dyrt.

Imorrn ska jag ha en göra-sig-snygg-och-fräsch-dag. Fotbad, manikyr & pedikyr. Blir dock inte fransk manikyr på tånaglarna, där får bli något rosa, gulligt & fluffigt istället. That we like.

XXX
Dam dam dam daaaaooaaa!
Titta så fint. Dags att testa the Colossal, tror inte han slår my beloved Dior black show, men vi får väl se...
Spegel ohh spegel.

Daddy yankee kan man inte annat än älska.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0