Malmö dag 2

Onsdagmorgonen i Malmö startades med att jag vaknar kl 9 av att Nura & Abdi sitter o studsar på min rygg. Sen fortsatte det med blondering av utväxt & ett glas vin. Nura fick i sig 4 st & var rätt lullig sen på vår tripp genom stan. Senare under dagen kom Ricky, vilket var en mycket trevlig överraskning. Käkade Falafel för första gången i mitt liv. Gillade det inte, vilket gjorde mina utländska vänner upprörda. But what to do? Jag vill ha kött!

På kvällen hällde vi i oss lite alkohol & hade kul med min kamera. Runt 22 drog jag, Atef & Abdi o spelade lite biljard. Jag förlorade mot båda x2, annars gick det ganska bra. Senare under natten åkte Ricky, Atef & Abdi hem så då var det bara vi blondies kvar. Ganska skönt bara vara vi 2 kvar, kan man bajsa och sådant annat mänskligt som vi tjejer inte gör i närheten av killar.

Now some pic's!

XXX
FN är samlade.
Ricky har anlänt och alla är glada!
Barn.
Nura & Ricky stod för kvällens underhållning ;)
Yeah.
Atef placerade sig i kungastolen. När man satt sig i den kom man knappt upp igen.
Wazzaa!!
Kvällens bästa bild, är man snygg så.
Smile!
Smile, you're on candid camera!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0