Lördag = utgång!

Nu ska bilderna från Lördag in. Redan liksom. Har nästan glömt allt som hände. Ja, mitt minne är kort. Inte som en fisks, men cirka... 3 dagar kort.

För att sammanfatta kort (det kommer inte bli så kort som jag vill, det blir det aldrig), blev utgång lördag igen för att fira Ericas 18-årsdag. Så jag & Eve drog oss till Halmstad. Där hittade vi en lägenhetskorridor att sitta i & dricka våra cider (är man fattiglapp så får man ta med egen dricka, det är helt ok).

Sen möter vi födelsebarnet, som dock är aspackad & helt uppstissad. Hon tränger sig in i vår korridor, sätter sig ner & besudlar den med en tänd cigarett.

Efter uppdrickning av cider blev det en kort runda till Asian palace för låning av toalett samt shotdrickande. Sedan fortsatte kvällen på Corner. We loove Corner. Där blev det dansande, spendering i baren (när man väl börjat dricka vill man bara ha mer, huhu) etc etc. Sjöng även karaoke i soffan med varsin penna... finns cirka 5 videor på det (se 2 st nedan). Åhh, varför ska jag envisas med att sjunga när jag mycket väl vet att min röst är jobbig bara när jag pratar?

Men det var en underbar kväll.

XXX
<3
Söt-räka på Asian palace. Mycket passande... räka, asian. Räkchips.
- Wohoo!
Kul på dansgolvet! But what's up with my eyebrows?? Helt jävla diarré-färgade.
3 glada barn.
Träffade Sara (till vänster) med vänner :)
Sexy.
Eve skulle ta kort i barhelvetet. Det blev ett fint kort.
3 musketörer
Snackade en hel del med snyggvakten Beshan. Han är absolut vår favoritvakt.
- Mmm baby!
Såhär ser jag ut när jag flirtar. How yoouu doin'?
Licki.
Slicka penna, gott. Jävla utvecklingsstörd jag kan se ut.

Cirka 10 sek in i filmen slickar jag på penna (igen). Vet ej varför.
Cha cha!
Eve med kamerablixt i ansiktet & Emil aka Corner-vän.

Dumma Youtube gjorde videon mörkare. Men höra oss kan ni... uärk.
Hihihi!
Sen skrattade vi lite. Eller Eve normalt, jag mycket.
Awww..
Aww... stryper min vän. We're soo cute ♥

Kommentarer
Postat av: Eve ^^

Men shiiiit! Har du sett mitt linne på den 2:a videon?! Hur kunde jag inte känna att det åkt ner så långt? Haha flashar ju näästan, fy!

2010-01-27 @ 08:37:10
Postat av: Jenny <3

HAHA oj. Boobies. Tur videon är mörk, dock förstår jag varför folk kom fram till oss då. Det var trots allt inte vår vackra stämma som lockade dem, haha! xD

2010-01-27 @ 13:22:36
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0