L&J cooking

No blogging yesterday. Blev en heldag med Louise. Först fick jag följa med en runda till AF, sen drog vi hem till mig & lagade lite mat. Köttfärsbiffar med hemgjorda krutonger, sallad & sås med svamp. We liiike... sjukt gott. Louise är en mästerkock i köket! Sen spelade vi Sims3, Louise skapade en slampa, hihi.

Efter Louise åkt hem blev det en runda till Mc Donalds för att samtala med min vän Avnoso. Inte setts på 100 år, så mycket att ta igen. Avnos var snäll & tog med sig några minimorötter o äpplen till mig att knapra på. Som en häst.. ungefär. Men jag gillar minimorötter + har hört man blir brunare av det... eller orange.

XXX
Bländ.
Lite mörk bild, men det får duga. Älskar mina baggy.. såå sköna.
Mästerkocken!
Söt-Louise demostrerar hur köttfärsen ska se ut.
Oh la la
Rostade, små brödkrutonger på ett fat.
ICE
Jag kämpar med att få ut ishelvetet i bringaren.
BIFFAR!
Tjocka biffar på skärbräda, väntar på att bli stekta.
Tad-daaa!
En mycket trevlig tallrik kunde komponeras sättas ihop.

Kommentarer
Postat av: hehe.

vad tjock hon louise blett

2010-01-21 @ 17:05:29
Postat av: J

Tjejer som kan laga mat = hett!

2010-01-21 @ 20:19:23
Postat av: Bitterfittan

thanks! jag blir nästan lite generad ;) har du en bra kväll snyggo?

2010-01-21 @ 22:57:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Mm jätte "Anonym", eller för att hennes tröja är pösig dumbass ;) Men det är klart man försöker leta fel på folk som är snyggare än en själv.

2010-01-22 @ 01:43:25
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0