Knäppis.

Pappa hade kunnat leva ett helt liv i ensamhet... så länge han har sin Selma.

Pappa: - Vad håller du på med om dagarna, Selma? Vad gör du där ute? Du kan väl säga till mig. Det är skönt att ha dig här.
Jag: - Vad håller du på med egentligen?

Imorgon återkommer jag med de sista bilderna från Malmö, nämligen damdamdamdaaaa; Nyårsafton!

XXX
Mjao.
När jag kommit hem från Malmö uppenbarade det sig ett bilsäte i mitt rum. Selma uppskattade stort och därmed beslutades det att ska jag behålla sätet i mitt rum som någon sorts form av fåtölj.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha...exakt så snackar min pappa med våran kat...ahahah våra pappor är rätt lika ibland :P

2010-01-04 @ 13:17:03
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Malin

katt* ska det såklart stå xD

2010-01-04 @ 13:17:58
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0