Guldlock... på kastrull.

Goddagens. Idag har jag hunnit med:

* Promenad
* Duschning
* Omelett
* Bränna mig på helvetes-locktången

Alltstå inte mycket. Min tumme är röd. Jag tog nämligen tag i locktången på det varma. Fan vad väck! Jag blev så glad över lockarna, så tänkte mig inte för. Man ska inte bli upphetsad över såna småsaker, det går dåligt då. Men ganska fint blev det, så under helgens utgång blir det Hollywood-lockar! Ungefär.

Orka att min syrra kollar på FörkvällHalv åtta hos mig, I like. Men Förkväll, noo! Så gammal är jag inte! Just nu får man se han Niklas Pedofil Wahlgren när han raggar barn på olika Semesterorter. Jag gillar inte barn. Han gillar barn.

Ska ta hand om min tumme nu. See ya later, alligators!

XXX
Sne-öga.
Kolla håret, ignorera ögonen som drar sig oroväckande mycket åt höger.

Kommentarer
Postat av: J

Blev ju hur snyggt som helst med mittbena. Du har verkligen vackert hår!



Haha, jag måste skriva under på att hata "Förkväll". En gyttjepöl där TV4s sliskigaste profiler rullar runt och kliar varandra på ryggen med fake-leenden och dålig makeup. Brrr.

2010-01-14 @ 19:04:36
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0