Ensam + Skräckfilm

Jaha. Vilken rolig kväll. Här sitter man ensam en lördagkväll/natt & kollar skräckfilm med pappas katt Selma. Känns dock helt okey, skönt att vara nykter & slippa de kalorierna & förlusten av hjärnceller. Eftersom jag älskar skräck blev jag mycket nöjd över att först Ghost ship visades, sen 1.30 är det White noise på 3:an.

Inte sett någon av de innan, men velat. Så detta blir finfint! Lite jobbigt kolla själv bara eftersom jag blivit lite paranoid den sista tiden. Men men, känner mig lite tuff som kollar skräckfilm själv mitt i natten. Selma räknas inte som riktigt sällskap, hon bara utnyttjar mina smekande händer.

Vill att min svinkoppa ska försvinna nu. Vilket jag faktiskt tror den är på väg att göra, för den har nämligen börjat klia lite. Kli är ett tecken på att sår läker. I know that för jag är smart. Ikväll har jag inte saboterat min kropp med alkohol, så jag känner mig smart.

Ehh... nu kom Selma utgalopperandes från sin kattlåda. Dampkise. Hoppas ni haft en trevlig helg folks ♥

XXX
Ren.
Idag är jag ren från alkohol & smink. Svinkoppan like.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar i mittbena barnet! :D :D

2010-01-17 @ 15:48:13
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0