En plan.

Jag har fått en idé. Om mitt hår. Jag vill inte färga det, inte klippa det annorlunda. MEN! Så långt jag knappt kan minnas har jag haft snelugg. Så jag tänkte om jag kanske passar i mittbena? Svårt se nu när håret är otvättat eftersom det lägger sig så platt då. Men om man tänker med lite volym i det?

Sett många kändisar som har det och det är så jävla snyggt på vissa. Dock har jag ett problem: Klippning efter sneluggen. När jag lägger det i mittbena blir ena sidan lite kortare. Hmmm... men men, säkert ingen som ser det ;) Annars får jag klippa till det lite själv. Jag är min egen lyckas smed. Hahahahahhaha

Dagens gilla: Att jag tack vare mina linser kan peta mig i ögonen utan problem.
Dagens ogilla: Att mitt hår är kortare på ena sidan av ansiktet under kamning av mittbena.

XXX
Hmm.
Så här ser det ut när jag posar med min mittbena. Mycket trivsamt.
Uppifrån.
Den här bilden ser läskig ut, men man ser håret bättre. En sne mittbena...


Kommentarer
Postat av: Daniel

hej. gud vilken läckerbit du är, och vilken kropp. Jag är kär ...:) maila mig är du snäll. puss

Svar: HAHA! Nejtack.
Jenny von Lillfjun

2013-12-03 @ 22:29:32
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0