DIE SNOW DIE

Sitter här & lyssnar på musik samtidigt som jag dansar. Så gott det går på en snurrstol. Utan musik hade jag varit såå mycket olyckligare! Idag ska vi även testa hur mittbena ser ut på mig när mitt hår är nytvättat. Åhh! Vilket liv jag har.

Varit inne på Gina tricots hemsida. Kollat in min älskade tröja. Får inte drömma för mycket om honom, chansen finns ju att han inte sitter bra på mig. Det får vi reda på i nästa vecka... too long time!

Dagens gilla: Pilla med håret som varit likadant alltför länge.
Dagens ogilla: Brutit tumnageln jääättelångt ner! Buäh..

Nu ska jag ut & ta en promenad. Kan inte den här jävla bajssnön dö ut snart? Smält för bövelen, SMÄLT!!

XXX
Säx.
Känner mig lite som en 5-åring som vill visa upp sin teckning för föräldrarna. But I know u like + brist på bilder idag än så länge.

Wale ft. Lady Gaga - Chillin

Kommentarer
Postat av: Malin

väldigt fin teckning:)

2010-01-19 @ 00:01:25
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Hihi, tack så mycket :) Älskar att rita!

2010-01-19 @ 00:55:58
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0