Cp-barn

I fredags var det myskväll hos mamma. Efter att hon lagt sig fastnade jag & Josse inne på toan med hennes kamera. Massa otroligt onormala bilder blev det, törs inte lägga ut alla eftersom Blogg.se troligen stänger av mig då för förargelseväckande betéende.

Men en del bilder tycker jag bör få vika ut sig...

XXX
Gulligull!
Börjar med en bild från i Torsdags, övernattning på mitt rum. Fjunigt...
Blä..
Tvingade syrran ta kort på mitt öga. Detta öga har fått utstå knappt någon sömn, förkylning + jobb. Jag tycker den röda ådran i mitten slingrar sig fint.
CHACHA!!
Jämfört med de andra bilderna är den här bilden bra.
Sex säljer.
Josse drog ihop tuttarna a la fjortis & sexade sig.
SLICK!
Josse allvarliga blick passar inte i den här bilden.
Mmm..
Jag skapade ett tema; att ha saker i min mun.
NamNam.
Rougeborste fick ta del.
Uäähh.
Hann inte hämta ny sak. Blev ledsen.
Woho!
Har en känsla av att jag förstörde bilden lite...
Mm, vatten.
Jag fick en idé om att ta kort när jag sprutar vatten i munnen. Gick ej...
Close-up.
Vi lånade mammas smink.
Snap!
Sen klippte jag lite i mitt hår.
- HEEJ!
Ohh, BIG smile! Det gillar vi.
Znark.
Josse & Jaffa sov på golvet. Ser mysigt ut...
Tuffing.
Jag ville ta en fin bild med Josse kamera. Lyckades ej...
Gonatt!
Avslutar med en bild där Josses huvud krossar Jaffas. Aww ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0