Colours

Nu är det verkligen senilitets-varning på mig. Efter vi kommit hem från Halmstad åkte alla hem till sig och jag drog en runda till Maxi. Lyckades matcha perfekt till Avnosos rast, så ställde mig & snackade med honom lite. Han frågade mig vad jag skulle köpa på maxi, jag svarar:

* Fransk manikyr-nagellack
* Deodorant
* Comviq kontantkort

Vi skiljs åt & jag trippar in på Maxi. Går bestämt fram och väljer en deodorant. Sen går jag av någon anledning till strumpbyxorna och får med mig ett par riktiga damstrumpbyxor med en rejäl gördeleffekt.

Skuttar till kassan, köper mina grejer och går ut. När jag kommit en bit kommer jag på att jag glömt de 2 viktigaste grejerna! Så trög. Man får inte gå in med köpta varor, så jag skiter i det & kör hem. Är en riktig mes gällande sådana regler, speciellt när man är ensam. Regler är till för att följas!!

Damn, I'm old! Kommer bli en sån gamling som ägnar dagarna åt att stå & spana i fönstret så inga "ungdomar" trampar ner rabatten eller något.

XXX
Me like.
Fick bli rosa på naglarna idag. Men stötte dock på ett problem, vilken färg?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

har du haft en bra torsdag sötnos? (:

2010-01-28 @ 23:18:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0