Åhh depp

Åhh, nu känns det deppigt! Planerades på utgång ikväll med, men blev inte av. Jobbigt när man förväntat sig & det skiter sig. Uähh.. ännu värre är att alla jag känner är ute med. Nu gick pappa & la sig så är helt ensam. Eh, depp?!

Igår var det bra iallafall. Massa trevligt folk, sen blev man bjuden på cider & drinkar med. I like. Gratis är gott, folks. Så fastän det blev lagom igår har jag festabstinens ikväll ändå. Jag är nog sjuk på något sätt. Får tänka goda tankar... men ändå, det är bara lördag en gång i veckan :<

XXX
Guldlock!
Ser ut som en helt annan människa i lockigt hår.
Tihi
Lyckades dock täcka svinsåret ganska bra. Försvinn, äckelsår!

Kommentarer
Postat av: W I C T O R I A

snygging! :)

2010-01-19 @ 14:59:22
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0