2-timmar lång dag?

Idag har dagen verkligen flugit förbi. Eller heter det flygit? Hmm. Jobbigt det blev nu. Iallafall, somnade sent inatt. Nurold tvingade med mig på dubbeldejt igår. Eftersom jag inte hade något bättre för mig ställde jag upp. Det var en ganska trevlig kväll, lite biljard & 3 cider till mig. Hihi! Hans kompis var mycket trevlig, dock inget för mig tyvärr. Hatar dejts. Men ändå flög tiden förbi så var inte hemma förrän 2.30. Somnade sedan inte förrän kl 6.

Så idag vaknade jag sent. Hunnit med:

* Promenad
* Laga finfin mat
* Gymmat

Redan efter maten var det kväll. Hmm.

Imorrn blir det kanske en runda in till stan. Cuz I'm getting money! Yaaay :D Nej, ska bara köpa 1 tröja faktiskt. Den som spar han har... hon har.

XXX
Bad cat!!
Selma är en jävla idiot. Idag hörde jag en fet smäll, så hade hon puttat ner matskålen i vasken. Ja, puttat. För hon älskar att jävlas.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0