Svante-Vante-Bög

Klippte i min lugg igår, håret framtill alltså. Jag har ingen äkta lugg. Och nu är jag arg för imorse när jag vaknade upptäckte jag att det inte syntes alls! Igår syntes det!!

Jag vill klippa mer. Vill håret framtill ska vara mer uppklippt, men det var fan svårare än jag trodde. Kanske bäst att stå ut någon vecka till tills söta Sofie kan fixa mig. Hon ska slinga mitt hår fabolous :) Så då kan hon få klippa lite i luggen också.

Fram tills dess får jag se ut som... mig själv.

Nu blir det en snabb dusch, sen hämta Lagan. Ska iväg med han till Markaryd sen eftersom körven ska fylla i sin tattoo. Men först blir det att umgås lite hemma hos mig, busungen har nämligen skolkat idag så hans mamma är inte så glad därhemma. Lite synd egentligen för då får jag inte träffa Svante & se om han har växt. Svante är hans råtta. Svante är ett bögigt namn.

XXX
Kontrast.
Inte ändrat bilden ett dugg. Absolutely not!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

hihi va söt du är! :D hoold on! vi fixar det så fort det går :) :)

2010-02-18 @ 15:12:15
URL: http://noty.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0