Retard.

Hej min älskade dator/blogg/Snippis. Hinner ej skriva massa skit nu, men imorrn kommer troligen uppdatering & bilder. För igår var det cp.. kul. Men jag halkade och hamnade på röven på vägen hem. Förnedrelse. Damn that ice.

Idag hängde jag & min syrra med pappa till hans faster. Hon bjöd på god mat. Men jag skämde ut mig. Hon hade 2 gäster till, när den ena hälsade på mig började jag skratta. Inte så diskret heller eftersom jag knappt fick fram mitt namn. Jag är helt jävla störd i huvudet.

Nu ska jag snart iväg. Hihi! Inget festande ikväll, blir film & lite sånt. I like.

XXX
Hah!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0