Partey & mys

Jag är jättetrött och glad. Nu är det fredag, förhoppningsvis blir det utgång med Eve Räkchips "ikväll". Imorrn blir det annat trevligt. I like ♥

Varit på gymmet och dött lite idag. Träffade min tränare, som alltid överskattar mig och tror jag är värsta biffen. Detta resulterar ofta i otroligt hårda & tunga övningar. Så kan räkna med träningsvärk imorgon... men det är så det ska vara. Så folk får se upp, annars knuffar jag er med mitt lillfinger.

Imorrn (idag) ska jag köra Lagan till Halmstad. Han ska hämta sin råtta som han beställde för 1 vecka sedan. Cute! Och jag blir den första som får se den ;) Och ta på den. Mohahaha...

Life is goood!

XXX
Sunshine!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0