Hurry hurry

Blir ett snabbinlägg. Trots att jag har grejer att skriva & bilder att visa har det inte blivit några inlägg eftersom jag haft fullt upp. Snabb resumé av de senaste dagarna;

Måndag - Träffade Linus & Lagan. Drog till Halmstad & satt lite hos Madde, Elin & Emma. Var hemma hos Lins runt 3, kollade på Boog & Elliot. Underbar film!

Tisdag - Blev hemkörd. Satt hemma här med Nisse & Linus o planerade dagens händelser. Blev bowling med LLN i 2 timmar, sen bio m.m.

Onsdag - Blev inlåst på rummet, gick i snöstorm hem till Elins syrras hus där alla höll till.

Får ta en dag i taget sen. Nu ska jag hem till Lagish & slinga hans hår. Får vi se hur det går...

XXX
Ohh pose.
Bild från... hmm. Tisdags tror jag?

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hej snygging! :) Jag var och fyllde på mitt lager med färg idag.. Hittade en färg som jag tror blir superbra på ditt hår! Hör av mig så fort jag känner mig redo att bestämma en dag! :) kram <3

2010-02-26 @ 00:20:17
URL: http://noty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är riktigt snygg i håret!

2010-02-27 @ 16:12:36
Postat av: Jenny <3

Tack så mycket :)

2010-02-27 @ 16:29:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0