Hund-dråparen

Målar naglarna i fluffigt rosa & lyssnar på pappas hot mot Selma. Hon är numera bannad från sovrummet & sin säng efter att ha skitit under sängen. Baaad cat.

Pappa: - Se upp för hund-dråparn' Selma. Han äter upp små kisar. Speciellt såna som bajsar under sängen.

Selma skiter i.

Ikväll blir det mys hemma hos Louise. 100 år sedan jag såg min lilla Bebis så ska bli trevligt. Imorrn måste jag bättra på mitt CV. Fick feedback av AF, blev bl. a. mobbad för min e-postadress. Ursäkta mig för att den skapades när jag var typ 12 år. Orka byta. Ta mig som den jag är!

XXX
Tad-daa!
Får dissa min favorit fransk manikyr eftersom mina naglar numera bestämt sig för att leva som kortväxta.

Kommentarer
Postat av: Hälsotipsarna

Vilken fin tatuering!

Och fina naglar :)

2010-02-18 @ 22:16:39
Postat av: Jenny <3

Ohh, tackar så mycket :D

2010-02-19 @ 01:38:59
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0