Gunnar 60+

Detta har nog varit den drygaste kvällen på länge. Har lagat korv stroganoff till mig & pappa (första gången, jag är så duktig!!) Sen körde jag hem Ricky från jobbet bara. Annars har här inte hänt mycket.

Kikade lite på Spårlöst. Genom hyllan, eftersom jag satt vid datorn & pillade. Det var en gammal, skånsk gubbe som sökte efter sin tvillingbror. Men när jag kollade på TV:n var det helt plöstligt en biffig badass-looking asiat i 30-årsåldern. Hans röst lät som Gunnar 60+ från Ängelholm eller något. Skumt.

Lyssnade även till programmet "Familjen Annorlunda". Snarare Familjen Utvecklingsstörd, vem fan skaffar 10 ungar? Snor & bajs x 10. Och har man en lägenhet i centrala Sthlm fyller man väl inte den med en massa barn?! Uääh. Jag är i chock.

Men snart anländer Eve aka Räkchips, så då blir jag klad hest. Hmm... inget bra uttryck, men det passade in.

XXX
Goodbye Coral-nails!
Idag blev det hejdå till korallröda naglar & välkommen till fransk manikyr!
Mjao.
Katter kan också ha dubbelhaka. Detta är Pysen ett bevis på. Men det är bara gulligt tycker jag. Brukar använda den som kudde ibland.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0