Fikish

Nu är jag hemma! Nu! Vaknade kl 12 idag... somnade om. Vaknade 30 min senare av att katt slickar mig på ögonlocket. Awwww... how cute is that? Världens bästa uppvaknande. Sen spoonade jag honom lite också innan vi gick upp. Pysen like that.

Gick min dagliga promenad i snöhelvetet. Snön gick långt upp vid vaden på mig, så när jag gått cirka 10 meter höll jag på att kollapsa. Guuud vilken terräng! Detta slår absolut uppförsbackar & långa trappor.

Sen blev det väldigt impulsivt in till Halmstad och fika med Amer & Dennis. Hjälpte först Amer välja ut ett spel på Game (gotta loooove video games!) sen satte vi oss på Roberts café för en fika. Sjukt fint är det därinne, stort & mysiga möbler. Satt & snackade i 2 timmar eller något, sen kom även Dennis.

Så kom hem nu runt 21.30. Dagen har gått sjukt snabbt fastän jag ändå inte gjort såå mycket. Imorrn är det Torsdag, sen är det Fredag :) Den tanken får det att pirra i mig. Pirr, pirr, pirr!

XXX 
Shine!
Hann tyvärr inte bli någon bättre bild än såhär. Men ganska glad ser jag ut! 
Yeeah!
Amer köpte 2 spel på Game. Jag hjälpte till att välja :) Nästan.
Mat.
Kände sedan ett behov av att även fotografera vår mat. Mobilkvalité tyvärr.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0