Ett skäggstrå!!

Drog en runda till gymmet igår. Biffade till mig, kämpade & slet med mina 1-kilosvikter. Sen blev det hem till Linus. Han satt med Jimmy och drack. Helgen ska börjas tidigt... sen sov vi, inte alltför länge. Klockan 10 vaknade de jävlarna. Man går inte upp klockan 10 om man kan sova längre?

Dagen startades med att inspektera Linus babylena ansikte.

Linus: - Jag har ett skäggstrå! Kolla!
Jimmy: - Man ser inte...
Linus: - Lys med lampan!
Jimmy: - Ja, det har du minsann.
Linus: - Nu är jag en man.

Jag ska fan ta en pincett & noppa den.

XXX
Finn 1 fel.
Alla de ovanstående på bilden har något gemensamt förutom en. Kan du lista ut vem?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0