Cp-Linus.

Orkade inte bajsblogga igår. I was to tired & lite deppknoppig. Men humöret åkte upp en aning när jag anlände till Linus. Han är verkligen en enmansshow. Där hade även införskaffats en espresso-maskin Vi höll till vid den ett tag.

Sen höga på koffein drack vi varsin mini-öl.

Jag: - Fick ett bilsäte i nyllet i fredags.
Linus: - Ska gå in till mina smurfar i garderoben och be dom anteckna.
Jag: - Töntig du är som kommer på en egen mening så, man säger "intresse-smurfarna antecknar".
Linus: - Men mina smurfar är inte blåa. Dom ser ut som... små kukar.
Jag: *Sprutar öl över hela sängen och mig själv*
Linus: - Du är fan störd.

Sen omkom Linus vän Lennart. En bananfluga som bott i hans rum i cirka 3 veckor. Han råkade mosas mot Linus laptop när L bara skulle schasa bort honom. Vi återfann aldrig hans lik.

XXX
Yeeah.
Bild från i fredags. Resten kommer senare... idag. Möjligtvis imorgon.
Bananfluga.
Till minne av Lennart.

Kommentarer
Postat av: J

Lennart died in 2010, in the moon of the popping trees. He was last seen up in the north country, where the hunting was still good.



His grave is unmarked, but it does not matter

He had always lived in the borderland anyway.

Somewhere between this world, and the other.



It was a good death.

2010-02-08 @ 17:33:15
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0