CHA CHAAA!!!

Sha sha snippbloggen, idag har jag varit i Sthlm & shoppat kläder för 10 000. Ingenting ju, cuz I'm rich. Och dum i huvudet. Or not.

Umgicks me Linuspågen igår. Vi eldade i hans kamin. Det var ett hårt jobb att hitta ved ute i vedboden som skulle passa i hans kamin. Och kallt. Men tillslut hade vi lyckats fylla 2 korgar. Fia, hans hund, hjälpte också till. Eller hon nosade mest.

Nu väntar jag på att Mills ska anlända. Precis lämnat Avnoso & Ricky m .fl. på Båstads bowlingbana. Deras jobb hade anordnat en bowlingkväll. Så lite svarttaxi med snabba cash, that I like.

Återkommer imorrn... möjligtvis senare.

XXX
Tihi.
Gullade mig mot kameran lite idag.
Tad-daaa!!
Köpte ett par jeans för några månader. Affärsbidrädes-horjäveln lurade på mig en storlek för lite "Dom kommer töja sig", töja sig my ass. Istället har jag gått ner & nu passar byxorna perfekt! I like.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0