60 000 cigaretter

Dumma bajsblogg! Kom inte in på den igår. Jag som hade så mycket att dela med mig av... not. Hade nog mest bara tråkigt. Har tråkigt nu med. Men ska ut & gå en runda snart tänkte jag. Frisk luft! Gul snö.

Ska nog dock inte använda Josses sjal/halsduk när jag går ut.

Josse: - Öhh, sa ju det! Nu luktar min sjal rök efter att du använt den.
Jag: - Får se. *Sniff* Nee, den luktar gott.
Josse: - Pappa lukta!
Jag: - (Noo)
Pappa: - Fyy, den luktar ju 60 000 cigaretter!
Josse: - Mohahaha..
Pappa: - Nu skäms du va?! 21-åringen! Mohaha..

Jag gillar inte det elaka skrattet mer.

XXX
Mjao.
Så här såg Selma ut igår. Not. Selmas nos är brun.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0