Acer eller Anus?

Jag ffffryser ihjäl! Det är -15 äckliga grader ute & det känns här inne! Sitter & myser i min rosa dräkt, men inte ens den hjälper. Uähh... får sy in värmeslingor i den. Som i den reklamen, en filt med värmeslingor i! Åhh, det är min högsta dröm. Måste ha en sån en dag..

Sitter & kollar in laptops nu. Ska beställa en nu innan vi drar! Har lite ångest över vilken jag ska välja bara... funderar på en Acer eller Asus. Lutar mot Asus.

Men får ta det senare! Nu måste jag fixa mig inför jobbet. Näst sista jobbdagen innan vi drar :) Wiihoo!

XXX
Anus hihi
Tror det var denna jag & Ken kollade på när vi var & shoppade.
Sexy.
Men nu har jag nog fastnat för denna, en speldator. Gillar ju mina spel, hihi.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0