Stöt inte på mig

Idag är en fluffig dag! Gått & varit rädd för min vagn jag körde varor på, den gav mig stötar hela tiden. Inte roligt! Stötar gör så ont på mig.

Är frusen & trött & vill ha en mr. Ken vid min sida. Han ångar alltid av värme. Borde ha han i min lägenhet sen, så slipper jag kanske betala värme. Ken är ett element ♥

Suttit i soffan & lekt med iPhonen. Umgåtts lite med Bacillerna, sen laddade jag ner ett gulligt litet spel med en röd boll. Me like red balls! Hah. Eww..

Är helt död. Måste. Sova. Ses imorrn istället, Ostron.

XXX
Hej speglis!
Visst ser jag glad & trevlig ut? Man vill bara nypa mig i kinderna. Gulligull!
Biatch!
Mrs. Jaffa hund som människa. Blond med stooora tutts.. och lite trög.

Josse spelade lite musik för Jaffa. Jaffa blir taggad & hämtar sitt gosedjur! Lite mörkt tyvärr.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0