Sum mår sopping

Har lärt mig ett nytt språk. Säriska! Some more shopping ska rubriken vara. Men måste använda mina cp-kunskaper. Undra om jag får parkera på handikappsrutor nu?

Idag blev det ännu en runda i Halmstad! Eve hängde med :) Skulle fixa en grej, sen min iPhone. Fortfarande inte fått över mitt nummer från Comviq till Telia ju! Nu säger tjejen där inne att Comviq inte godkänt det för att mitt personnummer är inte registrerat hos dom. WTF?? Registrerade mig för över en vecka sen! Sa ju att dom inte vill låta mig byta.

Läskiga människor som jobbar på de telefonbolagen. En gång blev jag jagad av en från Telenor, för jag hade varit me i nåt skit-undersökningsgrejs för aslängesen. Så höll dom på ringa mig hela, hela tiden! Tillslut svarade jag & då ville han tvinga mig byta tillbaka.

Jag: - Jag vill inte ha Telenor.
Creepy person: - Varför inte?
Jag: - Det var dyrt, jag har nyss bytt.
CP: - Vad har du nu???
Jag: - *Suck* Comviq..
CP: - Aaah, jag ser här Telenor är mycket billigare!
Jag: - Men jag vill inte ha Telenor, låt mig va!! UÄHH!!

Slänger på luren & lägger mig i ett hörn o hyperventilerar.

Fick köpt 2 plagg på Cubus & Eve hittade lite grejer på Gina Tricot. Sen blev det varsin bakad potatis dagen till ära. Det var en bra fika/middag! Now I'm fat.

BTW, dagens goda gärning: La i en 1:krona åt en tants parkeringsautomat. ÅHHH, vilken bra människa jag är!!

Hunnit med att jaga Pysen idag igen. Han bråkade med Selma, så jagade in honom under sängen. Sen satt han därunder & jamade. Trotsiga katt!

XXX
Fjun
Blev uppsatt hår på Passkortet. Kommer se ut som en arg kille, men nu är det som det är. Dessutom är jag 158 cm på mitt pass!! Är bara 157,5 egentligen. Wohoo!
Bad cat
Vet inte varför bilden blev så grumlig, men antar det är rökmolnet från Pysen när han slirade in under sängen. (Åh, nu ser jag tack vare bilden vart min BH tagit vägen med. Under sängen!)

Mjao!
Sen jagade jag in honom i sin bögkoja. Där kan han ligga & skämmas!
Maaat!
Fick lite överdrivet mycket röra på potatisen. Men man ska inte klaga, nono.
Nomnom!
En glad räka hemkommen från Gran Canaria :D
BLUS!!
Min fina blusis jag hittade, var tvungen ha honom. Passar perfekt till... ;D
Mys.
Blev kär i en äggvit tröja med. Mjuk & trevlig!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hade samma skit när jag skulle ha tillbaka mitt gamla nummer, och byta från telenor till tre. Dom sa att jag inte var registrerad, men det vara bara jag som tryckt fel på personnumret när jag registrerade mig^^ Så ett tips är att dubbelkolla dina uppgifter, kanske hjälper :)

2010-12-03 @ 14:04:39
URL: http://artbyjess.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0